dissabte, 7 de gener del 2017

entrada sense sortida


hi  ha motius, hi ha emocions... en conjunt, somortes.

Tres esperits em vetllen. Els dies passen febles i les setmanes es toquen. Observo com es fa  vell el carrer i la selva claudica a les inclemències. L'oracle m'avisa que s'acaba el temps de disbauxa i sé que no estic preparat. Mai ho estem? Jo, que sempre he preparat les coses d'antuvi, perquè és on sento la comoditat... em veig a venir l'onada que ho precipita i m'estic estany.

agraeixo el silenci.

No em cal ningú més que embruti a casa. Tot està bé com està i els convits es fan de portes enfora. En faig prou amb un coixí. Encara que enyori el massatge.

ho he viscut tot.

Ara, queda esperar... que passi el  temps, que ha de passar.

1 comentari:

  1. Em sembla que no es pot dir que ho hagis viscut tot, per molt que hagis viscut, fins al darrer segon.
    Akela

    ResponElimina